انرژی زا خوردم انشالله نی نی منو ببخشه😅😅

۴ پاسخ

من امشب عروسی بودم اینقدرررررر تو شکمم تکون میخورد انگار با آهنگا داشت میرقصید.با هر دوپس دوپس آهنگ اونم میزد هماهنگ هم میزد 😆یجوری بخدا انگار با استخوناش داره میزنع🥹😍قربونش برم من. دردم میومد ولی دوس داشتم😘

نوش جونت

منم سس خوردم فردا هم می‌خوام ساندویچ خوراک بخورم امیدوارم نینی منم منو ببخشه😂😂

الان تو شکمت میرقصه

سوال های مرتبط

مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان هانا و مهراد مامان هانا و مهراد ۶ ماهگی
مامان محمد مهدیار مامان محمد مهدیار ۲ ماهگی