یکم انرژی زا خوردم مشکلی پیش نمیاد ؟🥲

۴ پاسخ

نه عزیزم ایرادی نداره یکی دو قلوپ همیشه که نمیخوری

دیگ نخور کلا بده

نخورررر زن حامله همینطوری ضربان قلبش بالاس اونم بخوری که دگ هیچ

قندش خیلیییی بیشتر از نوشابس یه قلپ بخور بسه اگر هوس کردی

سوال های مرتبط

مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری