۲۳ پاسخ

ترشک هم خوردم نچرخید بستنی و انرژی زا و کیک و آبمیوه و چند قلوپ هم نوشابه 😐😐😐گفت صبح بیا

کمپوت آناناس بخور حتما میچرخه

من شیر موز خوردم چرخید

خوراکش اب انبع اس بخوری فرفرع میشه

نوشابه بخور سریع می‌چرخه

شاید با دکتر حال نمیکنه🤣

از الان تخسه ننه🤣ولش کن راحت باشه پاتو از سونو بزاری بیرون می‌چرخه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

الهی ننههه بچه خستست ولش کن🥺😂

من رانی خوردم برا انتی چرخید

میگن نوشابه اثرش زیاده

من پفک خوردم و بستنی چرخید

کاکائو یا شکلات بخور

باشیرینی حال نمیکنه😂
برو سمت چیزای ترش

قر و قاطی بخورم مشکلی نیست؟😂🤕دیگ بدتر میگم یبار نچرخه

دلستر خیلی جوابه باقلوا بستنی و پیاده روی

بیسکویت شکلاتی فندقی باکیت بگیر بخور با نوشابه

شکلات شیرینی بخور راه برو

دلستر و شکلات کاکائویی امتحان کن، بعضیا هم به ترشی واکنش نشون میدن

فقط با شیرینی نمیچرخه ترشی بخور

اسپرسو

عزیزم ترشک و لواشک بخور

الهي😂🫠

نوشابه میگن خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری