ترشک هم خوردم نچرخید بستنی و انرژی زا و کیک و آبمیوه و چند قلوپ هم نوشابه 😐😐😐گفت صبح بیا
کمپوت آناناس بخور حتما میچرخه
من شیر موز خوردم چرخید
خوراکش اب انبع اس بخوری فرفرع میشه
نوشابه بخور سریع میچرخه
شاید با دکتر حال نمیکنه🤣
از الان تخسه ننه🤣ولش کن راحت باشه پاتو از سونو بزاری بیرون میچرخه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
الهی ننههه بچه خستست ولش کن🥺😂
من رانی خوردم برا انتی چرخید
میگن نوشابه اثرش زیاده
من پفک خوردم و بستنی چرخید
کاکائو یا شکلات بخور
باشیرینی حال نمیکنه😂
برو سمت چیزای ترش
قر و قاطی بخورم مشکلی نیست؟😂🤕دیگ بدتر میگم یبار نچرخه
دلستر خیلی جوابه باقلوا بستنی و پیاده روی
بیسکویت شکلاتی فندقی باکیت بگیر بخور با نوشابه
شکلات شیرینی بخور راه برو
دلستر و شکلات کاکائویی امتحان کن، بعضیا هم به ترشی واکنش نشون میدن
فقط با شیرینی نمیچرخه ترشی بخور
اسپرسو
عزیزم ترشک و لواشک بخور
الهي😂🫠
نوشابه میگن خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.