خانوما انرژی زا بخورم اشکالی نداره؟؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم،تو یکم تجربه ات بیشتره من گااااهی اوقات دست به دست شدن خط سزارین میدونی کجاش اونجا یکم درد میگیره جوری نیست نتونم تکون بخورما،ولی خب هست بنظرت خطرناکه؟

آره ضرر داره نخور اینا حالت عادی تپش قلب میگیری

اره سقط آوره

اصلا خوب نیست

نخور عزیزم

واس بارداری و شیردهی ممنوعه پشتش هم نوشته اما در حد نصف لیوان اشکال نداره بخور

انرژی زا کلاخوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان رایان 💙 مامان رایان 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی