خانوما هویچ اشکالی نداره بخورم

۸ پاسخ

من هم اب هویج میخورم هم هویج ولی به اندازه نه زیاد

آب هویج خوب نیست ولی خودهویج اشکال نداره

نه من هم هویج میخورم هم اب هویج دکتر گفت هیچ ضرری نداره ولی افراط تو هیچ چی خوب نیست. ویتامین آ گیاهی مشکلی نداره ویتامین آ داخل جگره که خوب نیست

نه بابا

نه نوشجون

بخور
ولی آب هویج نه

نه بخور

نه ‌‌

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی