عزیزم هویج هیچ ضرری که نداره تازه جزو اون ۸ خوراکی واجب بارداریه
یه دفعه بهداشت منو فرستاد پیش دکتر تغذیه شون دیگه از همون اول اینجا از هیچ کس نپرسیدم چی بخورم چی نخور.اینحا مملو از اطلاعات غلطه
من بعضی روزا دوتا میخورم مشکلش چیه چیمیشه🤔
ن اسمالی نداره
یدونه اشکال نداره ولی اینکه پشت سر هم بخوری خوب نیس
بنظرم نخور
هویج چه ضرری میتونه داشته باشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.