۸ پاسخ

نه خیلی خوبه مویز ناشتا بخور برا هوش نی نی

خیلی عالیه بخور

نه بستگی به مشکلات قند خون داره اگه مشکل قند بارداری نداری بخور بدون مشورت با پزشک
خون سازه و سیستم ایمنی هم تقویت میکنه

مویز بهتره

نه


بخور

نه اتفافا مویز تو بارداری خیلی خوبه

نه خوبه که

نه چه ضرری خیلی هم مفیده

سوال های مرتبط

مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی
مامان رادمهر جونی😍❤️ مامان رادمهر جونی😍❤️ ۱۳ ماهگی