سلام
خانوما خاکشیر و مویز ک مشکلی نداره بخورم ؟!

۷ پاسخ

خاکشیرمیگن‌دهانه‌رحمو‌بازمیکنه

خاکشیر شنیدم آخر بارداری بهتره چون به نرم شدن دهانه رحم کمک می‌کننه

خاکشیر انقباض رحمی میاره

خاکشیر کم بخور ولی مویز اشکالی ندارع

مویز مشکلی نداره اگه فشارت بالا نیست
ولی خاکشیر میگن دهانه رحمو نرم میکنه

مویز مشکل نداره خاکشیر کم بخور

نه عزیزم چه اشکالی داره

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد