۶ پاسخ

الان خوب نیست بخوری باعث نرم شدن دهانه رحم میشه ، ولی یه بار خوردن اشکال نداره

سلام من هفته 25 هستم ولی همچنان تکونهای بچم خیلی کمه واینکه دوروزه ساق پای راستم خیلی درد میکنه کسی هست این مشکل داشته باشه

نه نخور لیز هست خطر ناک ه ماه آخر اونم برا طبیعی میخورن

کمش مشکلی نداره عزیزم

در حد هوس مشکل نداره
چون دهانه رحم رو نرم میکنه

نه چیز غیر مجازی نداره

سوال های مرتبط

مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری