شربت دیفن هیدرامین ساده بخورم؟مشکلی نداره؟

۴ پاسخ

نه دکتر به من گفت روزی یکبار بعد ۱۳ هفته مشکلی نیس البته سادشو

نه.

نه طوری نیس، فقط کامپوند نباشه

قرقره کنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری