۷ پاسخ

نه اصلا نخور فقط. غر غره میشه کرد

ن اصلن

از دکترت بپرس چون خواب آوره

اره من شبا که نمیتونم بخوابم دکترم دیفن ساده داده گف شبی یه‌ قاشق بخور

نه نخور

دکتر به من داد به خاطر خلط گلوم
مشکلی نیست بخور

ن فکر نکنم فقط قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نازنین زینب💓🍓 مامان نازنین زینب💓🍓 ۱ ماهگی