شربت دیفن هیدرامین توی بارداری مجازه؟

۵ پاسخ

میگن قرقره کن ولی من میخوردم

سادش مجازه اونم پایین نکن فقد قرقره

چون اتانول داره قرقره کنی بریزی بیرون بهتره
بستگی به حساسیت خودت داره درکل دسته بیه و مجازه

مجازه فک کنم
ولی نخور قرقره کن

گمونم ساده اش آره
چون سرما خوردم دکترم دیفن ساده بهم نوشته بود

سوال های مرتبط

مامان نازنین زینب💓🍓 مامان نازنین زینب💓🍓 ۱ ماهگی
مامان گندم🌾☺️ مامان گندم🌾☺️ ۹ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری