۲۴ پاسخ

خیر فقط قرقره مجازه اونم دکتر بگه .من مریض شدم استفاده نکردم

اره عزیزم مجازه ، شربت دیفین هیدرامین کامپاند مجاز نیست

من ک دکترم داد دو بار سرما خوردم هر دو بار هم خوردم

من که دکترم اجازه نداد

دکترم بمن گفت یبار قر قره یبار بخور

منم میخوردم مشکلی نداشت دکترم خودش گفت

من خوردم

اره من میخورم

اینو بگیر عالیه مخصوص خانم بارداره

تصویر

اگر خیلیی وخیم باشه خوردن مجازه
فقط قرقره میشه کرد

منم می‌خوردم سیرت رو هر وقت سرفه میومد سراغم

فقط غرغره باید بکنید عزیزم خوردن ممنوعه

هر روز درباره یه چیزی پیام های قبل رو نشون میده گهواره
یه روز میوه های تابستونی
یه روز قرص و دارو سرماخوردگی
کُلخُل شده

اره بخور عزیزم

دیفن هیدرامین ساده مشکلی ندارد البته کمتر خورده بشه بهتر

فک کنم گهواره هر روز یسری سوالای مربوط به ی موضوع رو بالا میاره برامون یاداوری شه!!!🤨🤨

منكه تمامشو تحمل كردم نخوردم

من سه چهار روز افتادم از گلو درد و تب آبریزش جرعت نکردم چیزی بخورم

من رفتم متخصص مریض بودم گفت اصلا نخور همون قرقره کن

دیفن ساده اونم قرقره فقط

دیفن هیدرامین ساده باید استفاده بشه البته نه کمپاند،و قرقره بشه

اول قرقره کن بدبخور

دکتر من میگفت باید قرقره کنی نه بخوری

تو بارداری میگن خوب نیست بخوری

سوال های مرتبط

مامان نازنین زینب💓🍓 مامان نازنین زینب💓🍓 ۱ ماهگی