دکتر گفت قرقره کن بعد قورت بده تا سه روز مجازی بخوری
من ديدم نظرات ضدو نقيضه رفتم دكتر سرم زدم شربت هم گفت فقط اين واسه سرماخوردگي مجازه تو بارداري
به من داد مریض شده بودم هر ۸ساعت
اره هم قرقره هم خوردنش دکتر تجویز کرده
برا من دکتر داد گفت فقط قرقره کن
میگن بایدقرقره کنی
ولی من ک میخوردم🥲🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.