۲۳ پاسخ

دیفن رو ساده بگیر و فقط قرقر کن تو گلو پایین نفرست
من به خاطر عفونت سفیکسیم خوردم دکتر بهم داد

اگ دکتر تجویز کنه بله

عاشق اوناییم که میان جواب میدن 🥴😂

قرص سفکسیم که دکتربرا عفونت ادراری من داده

دیفنو نمیدونم سفکسیم با تجویز دکتر اره

براى منم سفيكسيم دكترتجويزكرده اشكالى نداره

هر دوش با تجویز پزشک مجازه

سفکسیم بله مجازه اما دیفن هیدرامسن بهتر ساده باشه و قرقره کنی و قورت ندی

هر دو مجاز هستن و هیچ مشکلی نداره

اره مجازه

به من سفکسیم داده

من از امشب دکتر سفکسبم تجویز کرد

آره من الان سرما خوردم دکتر بهم دیفن هیدرامین و سفیکسیم و چند تا قرص دیگه داده گفتم تو بارداری ضرری نداشته باشه گفت نه

من سرما خوردم و برابرعفونت دندونم گفت فقطت اموکسی سلین ۵۰۰ و برای درد استامینیفون ساده دیفین کورتون داره و خطر ناکه

سرخود نخور عزیزم

من سفکسیمو‌ دکتر برا عفونت بهم داد

سفیکسیم برای عفونته من تو هفته 18 چون ترشح زرد و بدبو داشتم دکتر برام 7تا دونه نوشت سرما هم که خوردم یه شربت مخصوص بارداری اسمش سیمو پرگنا بود داد دیفن هیدرامین ضرر داره برای بارداری

اره من هر دوش خوردم

سفکسیم من هر ۲۴ساعت خوردم چون عفونت داشتم دکترم داد

دیفن ساده باشه

اره من دوتاش خوردم سفیکسیم رو حالا هم میخورم بخاطر عفونتم

قرص سفکسیم مجازه دیفنم به من دکتر داده بود قبلا چون سرما خورده بودم بازم تا جای که میتونی کمتر دیفن بخور

سفکسیم ک اره ب بیشتریا سر عفونت ادرار میخورن ولی دیفن هیدرامین نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی