دیفن هیدرامین ساده در بارداری مجازه؟

۲۶ پاسخ

این سوال برای ۶ ماه پیشه

ن اصلا مجاز نیست
نهایتا مجبور شدی یه استامینیفن ۲۰۰ ساده

خیر

اصلا هیچ مدلش

ن عزیزم اگ شربتشو داری فقط قل قل کن تو گلوت

آره من میخوردم. متخصصم واسم نوشت

در حد قرقره

آره عزیزم دکتر من گفت بخور

من چن باری خوردم

آره دکتر ب من داد

قرقره کردنش مجازه

من فک کنم دکتر برام نوشته بود سری قبل که باردار بودم
ولی شمام بهتره از دکترت بپرسی بنا به شرایطت بگه

دکتر من گفت فقط قر قره مجازه

اره من موقع گلو درد قرقره میکنم دکتر داده بهم البته نباید کمپاید باشه

ب من دکتر گف بخور

مجازه من تا حالا سه بار سرما خوردم و دکترم گفت مجازه هر ۸ ساعت

من شدید سرما خورده بودم مجبور شدم چندبار بخورم و بعدش دکترم قطعش کرد

بخور اوکیه

بله عزیز

امروز دکتر بهم داد گفت هر ۸ساعت بخور

آره من برام نوشت یه قاشق چایی خوری بخورم

منم میخوردم سه روز هر هشت ساعت اونم دیگه خیلی حالم بد بود مجبور بودم
باز از دکتر بپرس خودت

برامن دکتذ نوشت ساده شو روشون نوشته مخصوص کودکان

من قرقره میکنم

قرقره کن

بله هر ۸ ساعت قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان ماندنی مامان ماندنی ۱۰ ماهگی