روزی چقدر کاسنی بخورم مشکلی ک نداره بخورم

۸ پاسخ

عزیزم دکتر به من گفت روزی نصف استکان اگه بیشتر بخوری بچه تو شکمت بیحال میشه

یک سوم لیوان باقیش آب باشه
سعی کن رقیق درست کنی

سلام عزیزم من نخوردم نمیدونم

یکی لیوان میخوردم البته بااب قاطی میکردم

کاستی برای هفته های بالا عالیه

من ته استکان میخوردم از ۳۴ هفته اصلا زردی نداشت بچم

بعد هر وعده غذایی یه قاشق رب انتر بخور بهتره

یه استکان
میخوای از دکترت بپرس بعد بخور

سوال های مرتبط

مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری