خانوما اشکالی نداره کله پاچه بخورم 28 هفته 3 روزم

۶ پاسخ

خیلیم خوبه فقط مغزش و نخور

جای منم هم بخور🥰 من خیلی خوردم توی حاملگیم بنظرم خیلیم مقویه البته اگه چربی خون نداشته باشی.

نه خیلیم مقوی و خوبه

ن عالیه

ممنون

ن مشکلی نیست سیرابی بیشتر بخور مقوی و برای معده خوبه

سوال های مرتبط

مامان سپهر و آسمان مامان سپهر و آسمان هفته سی‌وهفتم بارداری