خانما هوس کله پاچه کردم بخورم ضرری نداره ؟

۵ پاسخ

ن بخور نووووووووووش جونت

من که چند بار خوردم

عاليه سرشار از كلسيم

ضرر ک نداره هیچ خیلی هم مفیده واسه نی نی مخصوصا سیرابی

نوش جونت فقط زیاده روی نکن چون چربه اذیت نشی

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی