۸ پاسخ

من دوبار خوردم بخور نوش جونت . فقط چربی روشو بگیر . پشتش آب سرد نخور چند دقیقه بعدش چایی لیمو بخور که سوزش معده نگیری

بخور نوش جونت خیلی مقوی و خوبه

آره بخور فقط سه ماهه اول بخاطر ویتامین آ زیادی ک دارع میگن خوب نیست

من زیاد خوردم‌ توی بارداری عاشقشممم
مغز چشم نمیخورم فقط

منم چند روز پیش خوردم انقد دلم میخواست کمم خوردم ولی ب حال مردن افتادم انقد حالم بد شد از بس چربه دیگ از چشم افتاد

بله بخور

بخور عزیزم فقط مغزشو نباید بخوری

بخور نوش جان
فقط زیاده روی نکن چربه

سوال های مرتبط

مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری