خانما کله پاچه خوبه بخورم ؟؟؟

۸ پاسخ

اره گلم موقویه
زیاده روی نکنی فشارت جا بجا بشه

بعله اگر گیرت اومد حتما بخور چون خیلی هم مقویه،طبعشم خنکه

خیلی خوبه نی نی رو تپلی میکنه

عالیه. ..

من اون روز ساعت ۷ صبح بیدار شدم رفتم کله پاچه خوردم 😑😂

چراااا منکه سر هردو بچم خوردم مشکلی پیش نیومد بازم هرجور راحتی عزیزم

خیلی به حصوص اب و، مغز، چشم، پاش عالیه عزیزم

آره چه اشکالی داره مقوی هم هست

سوال های مرتبط

مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی
مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر و آسمان مامان سپهر و آسمان هفته سی‌وهفتم بارداری