خانما کله پاچه اشکال داره بخورم؟

۷ پاسخ

خیلی فایده داره بخورعزیزم منم سه چهار بار خوردم تو بارداری

چه اشکالی کلی هم خاصیت داره مخصوصا سیرابیش

بخور عزیزم نوش جونت

زیادیش خوب نیس

من یکی دوبار خوردم البته فقط گوشتشو

عالیه

من‌که خوردم چند بار شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد