۱۱ پاسخ

وا چرا نشه میشه بگی چرا نمی‌خوری 🤔🤔🤔

کله پاچه ضرری نداره چون چربیش بالاس کم بخور بعدش اگه قند نداری یکم نوشابه بخور

آبگوشت ک عالیه اتفاقن برا وزن گیری جنین

چرا نخوری خیلی خوبه که

اره خوبه

اره خیلی هم خوبه فقط مغز نخور

اینا که ممنوعیت نداره برای چی نتونی بخوری؟

تا میتونی بخور هردو تاش مقوی هستن

بخور خوبه بچه

اره چرا نشه

چرا نشه آخه😐بخور نوشجونت

سوال های مرتبط