مامانا خوردن کله پاچه اشکالی دارع تو هفته من یا نه

۸ پاسخ

نه چه اشکالی نوش جونت

خونگیش که عالیه
بیرونی فقط چون خیلی نمک داره خوب نیست برای فشار اونم کم اشگال نداره نوش جونت❤️

برای وزن دهی بچه خوبم هس

هر چی ب اندازش خوبه

مرسی فداتون

هیچ اشکالی نداره من از اول بارداریم هر هفته جمعه ها خوردم البته فقط آبشو پاچه و زبون و بنا گوش
مغز اینا ضرر داره بخاطر چربی زیاد

کم بخور نوشجونت

ن بخور

سوال های مرتبط

مامان ❤️🫀 مامان ❤️🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری