خانما کله پاچه تو هفته منم خطر داره یا نه دیگه ؟

۵ پاسخ

کله پاچه ۳ ماه اول مضره بعدشم کم

نه عزیزم من تاالان چندبارخوردم
فقط چشم ومغزش نخور

ضرر ندارع که

نه مشکلی نداره اگه فشار خون و چربی نداری
خیلی هم مقویه
تو بارداری اولم خیلی خوردم مخصوصا سیرابی که برای حالت تهوع عالیه

اصلا کی گفته ضرر داره؟خیلیم خوب و مقویه هفته های اول هم ک نخوردی سرت کلاه رفته

سوال های مرتبط

مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤️🫀 مامان ❤️🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماه من مامان ماه من هفته بیست‌وچهارم بارداری