خانوما یکم شوله زرد بخورم اشکالی که نداره؟

۸ پاسخ

ن هر چیزی ب اندازه مصرف بشه هیچ مشکلی نداره

بنظر من نخوردن هفته پیش حلوا خوردم
کل بدنم‌ به هم ریخت
سه روزه تو آ زمایشگاه و دکترم

ن من ازدکترم پرسیدم گفت اندازه ی کاسه کوچیک عیب نداره نه که فرااااووون بخوری

ن بابا فقط زیاده روی نکن

یه کاسه میتونی بخوری نوش جون

ن من همیشه میخورم

در حدی ک هوست رفع بشه بخور بیشتر نخور

من همین عصری خوردم😋

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان زینب❤️یلدا مامان زینب❤️یلدا ۶ ماهگی