۱۸ پاسخ

بیستا هویج که نمیخوری یدونه چیه.. من همیشه داخل سالاد میریزم

بخور هیچی نمیشه

نه عزیز خوبم هست بخور

من چندبار هم هویج هم آبش خودم

آب هویج بده
هویج که مشکلی نداره بخور نوش جونت

من امروز ریختم تو مرغ .بخور آب هویج میگن ضرر داره چون تعداد زیادی هویج استفاده میشه ویتامین آ میره بالا

نه گلم بخور ضرر نداره اون آب هویج هست بخاطر اینکه باید هویج زیادی گرفته بشه تا بشه یه لیوان

ن من خیلی میخورم

من ک هر روز یکی دوتا هویجو میخورم

هویچ اشکال نداره آب هویج ضرر داره

منم گاهی میخورم بخور عزیزم

بخور عزیزم منم گاهی میخورم

تو میخای اب هم بخوری میای اینجا میپرسی

نه ضرر نداره

نه اصلن اشکال نداره خوبه اتفاقم

منکه میخورم‌

بخور عزیزم یه دونه هیچ ضرری ندارع

ن چ اشکالی داره

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری