خانما من هوس پیتزا کردم یه امشب بخورم اشکالی نداره؟

۱۴ پاسخ

بخور نوشجونت ، اشکالی نداره 🥰

نه بابا بخور من ۱۸ هفتگی رفتم مشاور تغذیه برام رژیم بارداری بنویسه برای شام پیتزا نوشته بود البته پیتزا مرغ و قارچ

ماخی دوبار ازادی بخور بابا مرغ بگیر یا گوشت بهتره

نه عزیزم منم زیاد خوردم نوش جونت

من که از اول تا الان 5،6 بار خوردم🤷‍♀️

نه چ اشکالی بخور منم میخورم😂

نوش جونت، سعی کن ژامبون درصد بالا بخوری

امروز تو کانال "بله" درمورد تغذیه مناسب دوران بارداری و ۹ماه فرصت برای ساخت مغزی که همیشه همراه بچه‌مونه، صحبت کردیم.
مامانای باردار آگاه و دغدغه‌مند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱

آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor

بخور چ اشکالی داره

نه خوشگلم بخور فقط سنگینه مراقب باش معده ت اذیت نشه

من خودم درست کردم یبار با گوشت چرخی یبار با مرغ ک سوسیس کالباس نخورممم

یه تیکه بخور، منم دلم میخواست یه تیکه خوردم. چون جنین فست فود دوست نداره واذیت میشه

عزیزم ماهی یبار دوبارم بخوری چیزی نمیشه
هرچیزی رو کم میتونی بخوری سخت نگیر به خودت

نوش جان

نه عزیزم نوش جونت بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری