من خیلی‌ هوس پیتزا کردم میتونم بخورم 🤕

۱۰ پاسخ

اره بابا

من عاشق پیتزام بخور ولی گوشتشو بخور سوسیش بدمزه

خونگی درست کن بخور

منم چند روزه هوس كردم گفتم بگيرم ولي يا با مرغ يا با گوشت چرخ كرده از سوسيس كالباس جديدا بدم مياد

اره عزیزم

اره یکی دوتا تکه مشکلی نیست

اره یکی ک اشکال نداره هرروز نباید بخوری

بخور من که هوس کردم خوردم ولی دوس نداشتم نتونستم بخورم

اره عزیزم میتونی فقط تند نباشه

بعلهههه‌بخور

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 ۷ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۳ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ودوم بارداری