مامانا هوس ساندویچ بندری کردم بخورم اشکالی داره؟

۹ پاسخ

نه عزیزم موردی نداره منم چندین بار هوس کردم خریدم و خوردم

عزیزم سوسیس و کالباس برا بارداری قدغن متاسفانه🩷 هر چی رعایت کنی بهتره🙏🌱

بروسوسیس خانگی بگیر خودت درست کن کارخونگی خوب نیستن

تند نخور و سعی کن در حد هوس بخوری

ول کنا بخورا گوارای وجوووودت

اشکالی نداره خیلی بخوای بخوری ضرر داره

گاهی مشکلی نداره
زیادش بده
چون هوس کردی بخور نوش جونت
منم 2 بار تا الان خوردم

من خیلی هوس میکردم ولی نخوردم
چون میگن سوسیس ممنوعه تو بارداری

تند بندری بچه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان دخمل کوچولو 😍 مامان دخمل کوچولو 😍 ۸ ماهگی
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ویکم بارداری