مامانا میشه یکم بندری بخورم خیلی هوس کردم 😭
بارداری
بارداری

۱۴ پاسخ

من اوایل شدید هوس بندری میکردم ۴.۵ بار خوردم بخور با یه بار چیزی نمیشع

من میخورم یه ساندویچ بزرگ

مگه چیه که نشه
من چندین بار خوردم البته سوسیس خریدم خونه درست کردم چون برای بیرونیا خیلی زیادی تنده

اوووووف من که خیلی میخورم

من تا دلت بخواد خوردم فقط تندش نمیکردم

من امشب خوردم

منکه تو بارراری قبلیم میخوردم

نیترات سوسیس کالباس خیلی بالاست. در حد رفع هوس بخور یکم.

اره من دیشب خودم خیلی هم تند بود چ

درحدرفع هوس که اشکال نداره نوش جونت

مشکلی نداره با یکی دوبار، منم خوردم

اره بخور هیچ مشکلی نداره

اره فداتشم از جایی مطمین بخر بخور سوسیس هاش کاملن پخته باشه
نوشجونت💗

هوس کردی بخور خودت خونه درست کن زیادی تندش نکن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد