چقدر خودتون رو اذیت میکنید.همه چی در حد اعتدال بد نیس
من هر روز صبح چایی نبات میخورم با نون پنیر گردو 🫤
یه لیوان بخور چی میشه مگه
بخور بابا این حرفا چیه
والا من که خیلی میخورم
وای چقد سخت میگیرید تعجب میکنم
اگ خدایی نکرده باز شدن دهانه رحم و سقط با خوردن خوراکی وجود داشت
اینایی ک ناخواسته باردار میشدن سریع یچی میخوردن سقط میکردن
یکم فکر کنید تروخدا
مگه بده؟من خیلی خوردم
خب شاید نینی اولیه ، نمیدونه داره سوال میکنه دیگ
چرا اینطوری جواب میدین اخه😂
قشنگ یا بگین اره یا بگین نه🤌🏻
والا من هرروز صبح میخورم🙄
😐😐😐
وا چرا نخوری😐😐😐😐😐😐
چقدر سخت میگیری
من از همون اول باردای همه چی خوردم
دکترمم منع نکرد
چرا نخوری اخه کوفت خودتون میکنید بارداری چرا
آره بخور نوش جونت
اگه نگران دیابتی زیاد شیرینش نکن یا تا شب چیز شیرین دیگه ای نخور
من بعضی وقتا دوسه تا استکان چای نبات میخورم 😐
من روزی سه تا لیوان چایی یمخورم یکیش با نباته چه اتفاقی قراره بیوفته مگخ🫤🫤🫤🫤🫤
اره بابا من ک یه لیوان میخورم نبات زعفرانی نخور وگرنه سفید ها ک بد نیست
وای جه سوالیه اخه...اگه بد بود که دکترت میگفت نخور
من هروقت دلم بخواد میخورم 😐دهانه رحم با این چیزا باز نمیشه ک
من چند شب به خاطر معده درد میخورم. اینقدر سخت گیر نباش
بخور چه اشکالی داره.
چرا نباید بخوری😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.