یکم نوشابه بخورم ؟ خیلی هوس کردم؟؟

۱۳ پاسخ

پیدات نیست روبیکا

من هر وقت خوردم تا دو روز معده درد داشتم

یکم اشکال نداره

آره بخور

هر چیزی رو که هوس می‌کنی بخور عزیزم نمی‌خواد ک ی عالمه بخوری با ی بار خوردن هیچ اتفاقی نمی افته

اره بابا بخور

من که در حد چند قلوپ میخورم

بخوربابا من سر پسرم هر روز یدونه دلستر میخوردم

من روزی دو لیوان میخورم همیشه

اگه دیابت نداری مشکلی نداره

آره بابا من میخورم

من ک‌میخورم

من هرزگاه میخورم . بخور

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی