خانما خیلی هوس نوشابه کردم میتونم بخورم

نی نی زایمان

۱۴ پاسخ

من بدون نوشابه نمیتونم غذا بخورم😂

اره بابا من همیشه میخورم

من که میخورم

من چند روز اول نخوردم دیدم‌اصلا غذام‌ هضم نمیشه دیگ بعدش هر روز خوردم😐😐

اره بابا سخت نگیر

اره بخور هراز گاهی اشکال نداره

من کع میخورم. اگه قند نداری بخور اشکال نداره فقط به اندازه

من چند بار خوردم که طوری نشد اما کم خوردم و دیر به دیر در حد رفع هوس

یه ته پیک میتونی بخوری

آره بابا ..بخور یکم
من رو بارداری خیلی دلستر میخوردم ...مال انگور سباه ..وای دلم خواست باز

اره عزیزم یکم اشکالی نداره ،

یه فنجون بخور وقتی خیلی هوس می‌کنی

من خیلی نوشابه هوس میکنم توی بارداری دکترم گفت هفته ای یکبار اشکال نداره بیشتر نشه

من همین تازه خوردم 🫤

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان کارن دخملم 🤰🏻 مامان کارن دخملم 🤰🏻 ۱ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی