خانما هوس بستنی زعفران کردم میتونم یدونه بخورم

۸ پاسخ

آره گلم توسون که زعفرون نیست،رنگه خوراکیه

اره اونا همش اسانسه
من خود زعفرونو تو غذاهام میریزم مشکلی نداشته واسه‌م

واقعا زعفرون نمیزنن که همش اسانسه

اره منم خوردم

اره بابا بخور بعدشم فک میکنی اونا رو برامون زعفرون میزنن؟😂

اره طوری نیس

اره چرا نتونی

اره بخور

سوال های مرتبط

مامان کارن دخملم 🤰🏻 مامان کارن دخملم 🤰🏻 ۱ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب مادر💓 مامان قلب مادر💓 ۴ ماهگی