۴ پاسخ

من ارده شو میخورم

من ک خیلی کنجد میخورم

اره بخور اتفاقا خرما خیلی خوبه
کنجد هم بدا کم خونی عالیه خون بیشتر میکنه

بخور، من که اوایل هیچی جز چوب‌شور کنجدی نمی‌تونستم بخورم روزی چهار پنج بسته می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان والا مامان والا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو🥹🌿 مامان جوجو🥹🌿 ۶ ماهگی