هوس کاپوچینو کردم😕 شما ها میخورید؟ بخورم؟

۱۴ پاسخ

من دیروز یه نسکافه خوردم یعنی انگار عسل خوردم انقد مزه داد

اشکالی نداره من کلا یبار خوردم بچم میخواست شکممو پاره کنه انگار نمیدونم چش شده بود 😅 حقیقتا بعد اون دیگه نخوردم حس کردم شاید بچه من اذیته😕

منم خیلی دلم میخادتاحالانخوردم
من خودم میگرنی بودم همش مسکنهای حاوی کافیین میخوردم دکترمیگف لاغر کنندس کافیین
دیگه توبارداری هیچی حاوی کافیین نمیخورم فقط چای .گفتم شاید روی وزن جنین تاثیربذاره

بخور اشکال نداره

من تو کل بارداری پری روز یدونه خوردم
بچه میخواست شکممم رو سوراخ کنه

من هر از چند هفته اینا در حد رفع هوس اینا میخورم

خوب شد یادم انداختی برم منم بخورم😂

اره من میخورم کم بخور

اره کاپوچینو کافئینش کمه ، ولی یه لیوان در روز بیشتر نشه

من که هر روز نصف یه بسته نسکافه ۳در یک میخورم

هییج مشکلی نداره بخور عزیزم شما ک نمیخای همیشه بخوری

منم خیلی وقته دلم میخواد ولی اصلا نخوردم
کمش میگن مشکلی نداره

آره بخور من هفته ای ی بار میخورم

بخور عزیزم
زیادیش خوب نیس
کم ک مشکل نداره

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد