سلام خانما هوس کاپوچینو کردم میشه بخورم

۷ پاسخ

بخور چیزی نمیشه.من تقریبا هردوروز یکبار قهوه یا نسکافه یا .. میخوردم منتها خیلی کمتر چون توی بارداری کافیین تو بدن زیادمیمونه..مثلا یک چهارم مقدار همیشگی هم بخوری اثرمیکنه بیدارمیمونی و ..

اره من چنبار خوردم

من میخورم هم کاپوچینو هم نسکافه

من چند باری خوردم احساس نفس تنگی بعد گرفتم براخوابمم خیلی اذیت شدم

من که میخورم بعضی موقع

اره میشه ولی خوابت نمیبره بعدش

اره یدونه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان والا مامان والا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان احسان🩵 مامان احسان🩵 ۸ ماهگی