خانوما من هوس کاپوچینو کردم ضرری نداره بخورم؟

۳ پاسخ

نه عزیزم در حد یک فنجون برای رفع هوش اشکالی نداره ولی زیاده روی نکن کافئین بالا داره

منی ک هرروز یدونه میخورم چی بگم😂

نه بابا
من هفته ای دو سه بار قهوه میخوردم
ولی دیگه امروز سعی کن چای و نوشابه نخوری که میزان کافیین زیاد نباشه

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان رادمهر👶🏻 مامان رادمهر👶🏻 ۸ ماهگی
مامان والا مامان والا روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری