خانما کاپوچینو بخورم ضرری نداره؟ همین یک بار

۵ پاسخ

قهوه هم روزی ی شات بد نیس دیگه کاپوچینو ک کافئین خاصی نداره عزیزم

من دکترم از هفته۲۸ گفت ی فنجون قهوه خوری روزانه قهوه بخور
کاپوچینو که کافئینش کمتره تازه

نه بخور من چندبار خوردم

نه بخور من دو تو بارداری دو بار خوردم کلا

یکبار عیب نداره اما زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر👶🏻 مامان رادمهر👶🏻 ۸ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی