از این عسل بخورم ضرری نداره؟

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم من چون تو این کار بودم و با این شرکت ها کار میکردم فقط میگم تجربمو این عسل های شرکتی که خب عسل طبیعی نیست معلوم نیست چی میزنن توش ولی میخای عسل بخوری سعی کن طبیعیشو بگیری حداقل ی قوتی داشته باشه واست

نه بابا بخور

سوال های مرتبط

مامان دلماه🫀🌙 مامان دلماه🫀🌙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کسری وبین راهی مامان کسری وبین راهی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی