خانوما برا معدم اینو بخورم ضرری نداره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من گاهی دوز ۲۰ استفاده میکنم

20 زن داداشم استفاده میکنه 40 فک، کنم بالاس

عزيزم بهتره فاموتيدين ١٠ يا ٢٠ بخوري

دکتر داده؟ فک کنم باید فاموتیدین 20 بخوری دقیق نمیدونم

من از اول بارداری دکتر برام تجویز کرده میخورم

نخور ،شیر سرد بخور واسه معدت

از دکترت بپرس گلم اینجا هیچ کس دکتر نیست ب من گفت پنتو پرازول ۲۰ بخور

ن منم میخورم دکتر داده ضرر نداره

بخور دوستان میگن ضرری نداره ❤️

نه من دکتر همینو داد برای معده درد گفت روزی یدونه مجازی

نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان کسری وبین راهی مامان کسری وبین راهی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی