سلام خانوما قرص فاموتیدین ۴۰ بخورم ضرری نداره

۶ پاسخ

سلام 40خیلی زیاد من بخاطر معد دردم دکترم 20داد گفت اگه خیلی در گرفت بخور عرق نعناع خوبه

دکتر برا من ۲۰ داد

زیاد دارو مصرف نکنیم بهتره منم تحمل میکنم ب زور

نه منم ۴۰ش رو شبی یکی میخورم

عزیزم من دکتر رفتم برام ۱۰ نوشته بود

سلام نه دکتر ‌واسه منم نوشته

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۳ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی