خانوما خیار بخورم ضرری نداره
خوبع؟

۷ پاسخ

من ویارم خیاره😂

بخور سعی کن ماه آخر روزی دوتا بخوری بچت زردی نگیره

بخور بعدش یه چایی کمرنگ نبات بخور روش سردی نکنی

من صبح تا شب خیارمیخورم ضررش کجاست

من که تقریبا روزی یکی میخورم

ن خیار خیلی خبه ولی چون هواسرده هرچن روزی بخور

ضرری نداره ولی سردی ممکنه معدت یا دلت سردی کنه بعدش خرما بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری