سلام خانما انرژی زا بخورم ضرری نداره

۸ پاسخ

عجب😐

نخور روشم‌نوشته

مادر باردار نباید بخوره

سلام
نخور عزیزم

چه جالب من نمیدونستم که ضرر داره خوب شد فهمیدم😐😂

نخورید مسلما ضرر داره

روی قوطی انرژی زا نوشته برای خانومای باردار توصیه نمی شود

نباید بخورید

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی