نوشابه انرژی زا یک نصفه بخورم بده برای بچه؟

۷ پاسخ

رو خوده قوطی نوشته باردار و دیابتی نخورن

خوب نیست
حتی تو غیر بارداری هم ضرر داره اینا

برای خودت بده قندش خیلیه الانم خیلی مهمه که قندت و کنترل کنی

یکی دوقلوپ بخور چون فک کنم زیادش خوب نباشه

ضرر داره یکی دو قلوپ بخور

اصلا نخور

نخورین بهتره

سوال های مرتبط

مامان رایان 💙 مامان رایان 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان روناز🤰👶💖 مامان روناز🤰👶💖 ۳ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی