خانما یه بار انرژی زا بخورم اشکالی نداره؟

۹ پاسخ

من نمیدونستم ضرره یه بار خوردم از استرس دیوونه شدم ینی بعدش از دکتر پرسیدم گفت یه بار اشکال نداره ولی دیگ تکرارنکردم

ممنوعه برای بارداری😞

توی دوران بارداری و شیردهی نباید خورد...

اگر خیلی هوس کردی، بریز دهنت بچرخون، بریز بیرون

نخور عزیزم ، اگر هم خواستی بخوری یه کوچولو بخور

من یبار خوردم چیزی نشد هوس کردی یکم بخور

قندش بالاس کم بخور

نخوری بهتره
روشم درج شده واسه افراد باردار ممنوعه

هیچ چی یه بارش اشکال نداره ک

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان روناز🤰👶💖 مامان روناز🤰👶💖 ۳ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی