من نمیدونستم ضرره یه بار خوردم از استرس دیوونه شدم ینی بعدش از دکتر پرسیدم گفت یه بار اشکال نداره ولی دیگ تکرارنکردم
ممنوعه برای بارداری😞
توی دوران بارداری و شیردهی نباید خورد...
اگر خیلی هوس کردی، بریز دهنت بچرخون، بریز بیرون
نخور عزیزم ، اگر هم خواستی بخوری یه کوچولو بخور
من یبار خوردم چیزی نشد هوس کردی یکم بخور
قندش بالاس کم بخور
نخوری بهتره
روشم درج شده واسه افراد باردار ممنوعه
هیچ چی یه بارش اشکال نداره ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.