خانما اشکالی نداره چیپس سرکه ای بخورم

۵ پاسخ

فقط ترشی لواشک ترشک آبغوره رب انار ترشی آلبالو ترشی مشهدی ببخشید گفتم امیدوارم دلت نخواسته باشه

من از اول بارداری تا حالا چیپس و پفک و کرانچی و نمیتونم بخورم بخور نوش جان

اگ مشکل فشار نداری نه عب نداره

وا مگه مشکلش چیه؟!؟؟؟

وای من دیروز هوس کردم بعد ۸ ماه خوردم 🥺

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب❤️یلدا مامان زینب❤️یلدا ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی