یدونه چیپس سرکه ای خوردم اشکالی نداره 🫣

۱۲ پاسخ

وا هروز میخورم من بخور حال کن

کل بارداریم با چیپس ومحصولات سرکه ایی گذشت😆

منم الان خوردم

اول خوردی بعد میای میپرسی🤣🥴سخت نگیر بابا بخور

من تا این هفته همیشه خوردم

کاش پاکت‌های چیپسایی ک خوردم رو برمی‌داشتم..
الا عکس می‌فرستادم برات، ی تَپه بود😂

😐😐😐چی بگم والا
طرف تو بارداریش تریاک میکشه عین خیالشم نیس😂😂😂😂

یه دونه؟ خوش به حالت

اووووف

یه دونه تک دونه منظورته؟😑
من تا الان نشمردم ولی بسته های زیادی تموم کردم😂
چرا انقد سخت گرفتی حالا ی بار چیزی نمیشه

😐

منم همین الان خوردم یدونه کامل با ماست😅🤪

سوال های مرتبط

مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی