عیب نداره
من همیشههه میخورت کرانچی تند پفک چیپس نه بابا هیچی نمیشه
من روزی دوتا هم میخورم سیب زمینیه. چه مشکلی میتونه داشته باشه اخه
نوش جونت اگه هر روز بخوری جالب نیست
سعی کن خوراکیای مفید بخوری ولی اگه هوس بود سعی کن حداقل یکیشو توی یه وعده نخوری
خب به سلامتی،مرسی که اطلاع دادی
نوووشش
خوب نوش جانت😂
منم اوایل هوس چیپس سرکه میکردم چندباری خوردم
هیچ وقت یادتون نره جفت مثل فیلترعمل میکنه پس استرس به خودتون ندسد
نوش جون خودتو نینی
نوش جان😂
الان نی نی تبدیل به سرکه میشع😂
نوش جونت😂❤
نوش جونت
من همیشه میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.